Vino manchado en la parte de atrás
We’re very sorry about this. The jeans should not have arrived with a stain on the back, and we understand how disappointing that is.
Quality and customer satisfaction are our number one concern. Please send us your order number, and we’ll be happy to make this right for you with a replacement if available or a refund.
The jeans are too short and they said it was elastic the waistband and there’s no adjustable waistband. so I will be sending them back to get a refund.
Hi Shalese, we’re very sorry for the confusion and apologize for the inconvenience. The adjustable elastic bands are included in our little kids’ sizes 2–7. The size 12 you ordered is considered a big kids’ size, and those come with standard belt loops rather than the adjustable elastic bands.
We completely understand the frustration and appreciate you bringing this to our attention. For any future order, please feel free to contact us before purchasing—we’d be happy to send you additional photos and explain the exact fit, sizing, color, material, or any other product details so you know exactly what to expect.
Thank you for your feedback, and again, we apologize for the misunderstanding.
I still haven’t received them
Hi Barber87, we’re sorry to hear you haven’t been able to locate your package. We checked the tracking, and USPS shows your order was delivered in/at the mailbox in Lathrop, CA on September 23 at 11:32 AM.
We recommend checking with anyone in the household, nearby neighbors, your mailbox/parcel area, and any available security cameras. Since USPS has confirmed the package as delivered, you can also contact your local post office directly for additional delivery information. The shipment was insured through USPS, so a claim can also be opened with them if the package cannot be located.
Please feel free to contact us directly if you need the tracking information or any documentation from us. We’re happy to help with the next steps.
— Fresh N Fitted Customer Support
Nice
Thank you for shopping with us
